Eἶμαι ἕνας ἀπό τούς χιλιάδες
πτυχιούχους τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης,
ἡ ὁποία διεθνῶς εἶναι γνωστή ὡς ἡ Σχολή τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας, ὡς
ἡ Σχολή τῶν Πατερικῶν Σπουδῶν. Λυποῦμαι τώρα βαθύτατα, διότι μία
μεγάλη μερίδα Καθηγητῶν θέλουν νά τήν μετατρέψουν καί σέ Σχολή Ἰσλαμικῶν
Σπουδῶν. Ἦταν μία Σχολή τοῦ Χριστοῦ καί τοῦ Εὐαγγελίου πού γίνεται
τώρα Σχολή καί τοῦ Κορανίου.
Ὁ Ἅγιος
Ἰωάννης ὁ Θεολόγος, ὁ Εὐαγγελιστής τῆς ἀγάπης -τῆς ἀληθινῆς ἀγάπης,
πού εἶναι συνδεδεμένη μέ τήν Ἀλήθεια, γιατί χωρίς τήν Ἀλήθεια εἶναι
ψευτοαγάπη καί ὑποκρισία- γράφει ὅτι «πολλοί πλάνοι εἰσῆλθαν εἰς
τόν κόσμον, οἱ μή ὁμολογοῦντες Ἰησοῦν Χριστόν ἐρχόμενον ἐν σαρκί· οὗτος ἐστίν ὁ πλάνος καί ὁ Ἀντίχριστος... εἴ τις ἔρχεται
πρός ὑμᾶς καί ταύτην τήν διδαχήν οὐ φέρει, μή λαμβάνετε αὐτόν εἰς οἰκίαν
καί χαίρειν αὐτῷ μή λέγετε· ὁ γάρ λέγων αὐτῷ χαίρειν
κοινωνεῖ τοῖς ἔργοις αὐτοῦ τοῖς πονηροῖς» (Β΄ Ἰω., 7-11). Μᾶς λέγει,
δηλαδή, ὅτι ὅποιος ἔρχεται καί σᾶς διδάσκει ὅτι ὁ Χριστός δέν εἶναι
Θεός, ὅπως διδάσκει τό Κοράνιο καί ὁ Μωάμεθ, οὔτε νά τόν χαιρετᾶτε,
οὔτε νά τόν βάζετε στό σπίτι σας γιατί ἐκφράζει τόν Ἀντίχριστο.
Σέ
κάποια περίπτωση, μάλιστα, πού ὁ Εὐαγγελιστής Ἰωάννης πληροφορήθηκε
ὅτι σέ δημόσιο λουτρό στήν Ἔφεσο εἶχε πάει προηγουμένως γιά νά πλυθεῖ
ὁ αἱρετικός Κήρινθος, αἱρετικός -καί ὄχι- ἀλλόθρησκος, εἶπε στούς μαθητές
του νά μήν εἰσέλθουν καί ἐκεῖνοι στό λουτρό διότι θά πέσει νά τούς πλακώσει.
Ἐμεῖς ἄραγε πῶς μποροῦμε νά συνυπάρχουμε μέ τούς ἰσλαμιστές κάτω μάλιστα
ἀπό τήν στέγη μιᾶς τόσο ἱστορικῆς Ὀρθοδόξου Θεολογικῆς Σχολῆς τῆς
πατρίδος μας; Θά πέσει ὄντως ἡ στέγη νά μᾶς πλακώσει!
Καί
ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, πού γιορτάζουμε ἐφέτος τά τριακόσια ἔτη
ἀπό τήν κοίμησή του, ζώντας κάτω ἀπό τό Ἰσλάμ τῶν Μωαμεθανῶν κατακτητῶν
λέγει ὅτι ὁ Ἀντίχριστος ἔχει δύο ὑπουργούς, δύο διακόνους, τόν πάπα
καί αὐτόν πού ἔχουμε πάνω ἀπό τό κεφάλι μας, ἐννοώντας τό Ἰσλάμ τῶν Τούρκων.
Δέν
ὑπάρχει οὔτε ἕνας Ἅγιος, οὔτε ἕνας Πατήρ τῆς Ἐκκλησίας πού νά ἀντιμετωπίζει
μέ ἀπάθεια, μέ κατανόηση, ἀκόμη καί μέ ἀνεκτικότητα τό Ἰσλάμ. Γι’
αὐτό καί ὑπάρχει τέτοια σπουδή γιά νά ἐξοστρακιστοῦν ἀπό τήν Ὀρθόδοξη
θεολογία καί τήν ὀρθόδοξη Ἑλλάδα οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας. Πρόκειται
δηλαδή γιά ἐσωτερικό πόλεμο, γιά δολιοφθορά, γιά ἅλωση ἐκ τῶν ἔσω.
Πρόκειται γιά τήν ἐνδοτικότητα τῶν δῆθεν ἐκσυγχρονιστῶν οἰκουμενιστῶν,
τῶν παπόφιλων καί φιλοϊσλαμιστῶν, τῶν μετανεωτερικῶν καί μεταπατερικῶν
θεολόγων. Εἶναι τά «ροσόλια τῆς ἀγάπης», πού ἔλεγε ὁ μακαρίτης ὁ Κόντογλου,
ἡ ψευτοευγένεια, ἡ ψευτοδιανόηση καί ἡ θολοκουλτούρα∙ οἱ κάθε λογῆς πλάνες καί αἱρετικές
θεωρίες, ὅπως τῆς μεταπατερικῆς καί συναφειακῆς θεολογίας, πού ἐκτρέφονται
στά ἐκκολαπτήρια τοῦ νεωτερισμοῦ, ὅπως τῆς Θεολογικῆς Ἀκαδημίας
τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Δημητριάδος, τοῦ Παιδαγωγικοῦ Ἰνστιτούτου,
τοῦ Θεολογικοῦ Συνδέσμου «Καιρός» κ.λπ.
Καί
καταλήγουμε, δυστυχῶς, ἔτσι νά ὑπάρχουν Ἱεράρχες, κληρικοί καί λαϊκοί
θεολόγοι πού, ἐνῶ ὑποστηρίζουν τόν θρησκειολογικό χαρακτήρα τοῦ μαθήματος
τῶν Θρησκευτικῶν ἀντί τοῦ ὁμολογιακοῦ, ἀποδέχονται -ὅπως καί οἱ ἀρχιερεῖς
τῆς Θράκης μας- τήν ἵδρυση Τμήματος Ἰσλαμικῶν Σπουδῶν καί τήν διδασκαλία
τοῦ Κορανίου, μέ καθαρά ὁμολογιακό χαρακτήρα, στήν Θεολογική Σχολή τῆς Θεσσαλονίκης.
Εἶναι
δυνατόν νά ἐπιτρέψουμε ποτέ τήν πνευματική αὐτή ἅλωση τῆς ἁγιοτόκου
Θεσσαλονίκης μας, τήν ἅλωση τῆς Μακεδονίας μας; Καί ἀναρωτιόμαστε
Παναγιώτατε, ὅταν γιά τό ὄνομα τῆς Μακεδονίας δίνουμε –καί δικαίως–
τόσους ἀγῶνες, καί Σεῖς προσωπικά εἶστε ὁ μπροστάρης αὐτῶν τῶν ἀγώνων,
τότε πῶς μποροῦμε νά ἀποδεχθοῦμε τήν πνευματική της ἅλωση; Πῶς μποροῦμε
νά μένουμε ἀδρανεῖς μπροστά σέ μία τέτοια ἐπιβουλή καί νά ἐφησυχάζουμε
μπροστά σ’ αὐτό πού διακυβεύεται; Πῶς εἶναι δυνατόν νά μήν ἀντιδροῦμε
καί μάλιστα δυναμικά στά σχέδια ἐξισλαμισμοῦ τῆς ἁγιασμένης καί αἱματοβαμμένης,
τῆς ἑλληνικότατης Μακεδονίας μας; Ὅταν ἀρνούμαστε –καί δικαίως–
νά ἐκχωρήσουμε τό ὄνομα τῆς Μακεδονίας μας στούς σφετεριστές τῆς ἱστορίας
της, παρά τίς ἰσχυρότατες καί ἀσφυκτικές διεθνεῖς πιέσεις πού δεχόμαστε,
πῶς εἶναι δυνατόν νά ἐκχωρήσουμε, καί μάλιστα οἰκειοθελῶς, τήν ἁγία
πίστη της, τήν ὀρθοδοξία της; Πῶς εἶναι δυνατόν νά ἐκχωρήσουμε τήν ταυτότητά
της, τίς ἱστορικές της μνῆμες, τήν τέχνη, τόν πολιτισμό της καί νά ἐπιτρέψουμε
νά μετατραπεῖ σέ ἰσλαμικό κέντρο, νά καταπέσει στόν σκοταδισμό καί
τήν μισαλλοδοξία, στήν θεοκρατία καί τόν φανατισμό, στίς ἀκρότητες
καί τούς ἐξτρεμισμούς, πού πρεσβεύει τό Ἰσλάμ εἴτε στήν σκληρή εἴτε στήν
μετριοπαθῆ ἔκφρασή του;
Καί
ὅλα αὐτά μέ πρωτοβουλία τοῦ δικοῦ μας Ὑπουργείου Παδείας, μέ τήν σύμφωνη
γνώμη Ὀρθοδόξων Καθηγητῶν τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς καί τῆς Συγκλήτου
τοῦ Α.Π.Θ., μέ τήν ἐπιθυμία, τήν παρότρυνση καί ὑποκίνηση τοῦ Οἰκουμενικοῦ
Πατριαρχείου, μέ τήν ἀνοχή καί τήν σιωπή τῆς Ἱερᾶς Συνόδου. Καί ἐνῶ
εἶναι γνωστό ὅτι ἤδη ἐκτυλίσσονται σχέδια γιά τήν αὐτονομία τῆς Θράκης,
ἐμεῖς αὐτοβούλως καί αὐτοπροαιρέτως μεταφέρουμε τό ἴδιο πρόβλημα
καί στήν καρδιά τῆς Μακεδονίας, στήν ἴδια τήν Θεσσαλονίκη. Πρόκειται
πραγματικά γιά θρησκευτική καί ἐθνική αὐτοχειρία!
Παναγιώτατε,
Σεβασμιώτατοι ἅγιοι Ἀρχιερεῖς, Ἀγαπητοί Ἀδελφοί. Εἶναι ἀνάγκη νά ἀφυπνισθοῦμε
καί νά ἐντείνουμε τήν ἀντίθεσή μας σέ μία περίοδο μάλιστα πού τό Ἰσλάμ μέ
τούς Τζιχαντιστές τοῦ Χαλιφάτου διώκει καί σφάζει τούς Χριστιανούς
μέ τόν πιό ἀπάνθρωπο τρόπο στίς χῶρες πού πρωτοεμφανίσθηκε ὁ Χριστιανισμός.
Θά μεταφέρουμε αὐτές τίς συγκρούσεις καί μέσα στήν Θεολογική Σχολή,
ὅπου θά ζητήσουν νά ἀνεγείρουν καί τζαμί, νά κατεβάσουμε τίς εἰκόνες,
νά μή φοροῦμε σταυρούς, ὅπως τό ἀπαιτοῦν ἤδη στήν ἀδιάφορη καί ἄθεη,
ἀλλά ξαφνιασμένη τώρα Εὐρώπη;
Ἀποτελεῖ
γι’ αὐτό μεγάλη ἀνάπαυση ἡ σθεναρή ἀντίδραση τοῦ Παναγιωτάτου Μητροπολίτου
Θεσσαλονίκης κ. Ἀνθίμου, καθώς καί ἄλλων Ἱεραρχῶν, ὅπως τοῦ μαχητικοῦ
καί ὁμολογητοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιῶς κ. Σεραφείμ.
Ἀκόμη
πιό ἐλπιδοφόρα καί ἐνθαρρυντική εἶναι ἡ ἀντίθεση τῶν φοιτητῶν πού
διοργανώνουν τήν ἀποψινή ἐκδήλωση. Εἶναι αὐτοί πού σώζουν πραγματικά
τήν τιμή τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς, ὅταν ἡ πλειοψηφία τῶν Καθηγητῶν τους ἐπιτρέπουν
τήν ὑποβάθμιση καί τήν ἀμαύρωσή της. Τούς συγχαίρουμε ἀπό τά βάθη τῆς
καρδιᾶς μας καί τούς καλοῦμε νά συνεχίσουν καί νά κλιμακώσουν τίς ἀντιδράσεις
τους. Ὅταν τελοῦν ὑπό κατάληψη τόσες Πανεπιστημιακές Σχολές γιά πολιτικούς
ἤ κομματικούς λόγους εἶναι αὐτονόητο ὅτι γιά ἕνα τόσο κρίσιμο καί μεῖζον
ζήτημα θά πρέπει, μέ μπροστάρηδες τούς φοιτητές μας, νά προχωρήσουμε
ὅλοι ἀκόμη καί στήν κατάληψη τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς γιά ὅσο χρονικό
διάστημα θά ἀπαιτηθεῖ.
Νά
ἐπιβάλει ἡ Ἐκκλησία τά ἀνάλογα αὐστηρά πνευματικά ἐπιτίμια στούς
πρωτοστάτες τοῦ Ὑπουργείου, στούς Καθηγητές τοῦ Τμήματος Θεολογίας
τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Α.Π.Θ., καθώς καί στόν Ὑπουργό Παιδείας κ. Λοβέρδο,
πού ξέχασε δῆθεν νά παραστεῖ στήν Δοξολογία τῆς 28ης Ὀκτωβρίου
καί ὁ ὁποῖος ἤταν συνήγορος ὑπερασπίσεως τῶν Σαηεντολόγων τοῦ
Κ.Ε.Φ.Ε.
Ἀπαιτεῖται
ἀπό ὅλους μας δραστηριοποίηση δυναμική καί ἀποτελεσματική. Νά
μήν ἀρκεστοῦμε σέ μεμονωμένες ἀντιδράσεις καί σέ ἁπλές ἐκδόσεις ψηφισμάτων
διαμαρτυρίας. Νά καταστήσουμε ἐν τέλει σέ ὅλους σαφές μέ λόγους, ἀλλά
καί μέ ἔργα ὅτι δέν πρόκειται σέ καμμία περίπτωση νά ἐπιτρέψουμε τήν
ἅλωση τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς μας, δέν πρόκειται νά ἐπιτρέψουμε τήν ἅλωση
τῆς Θεσσαλονίκης μας, τήν ἅλωση τῆς Μακεδονίας μας. Ὅπως λέει καί τό τραγούδι:
«Τῆς Ἁγια-Σοφιᾶς οἱ πόρτες, δέν ἀνοίγουν μέ κλειδιά
μόν’ ἀνοίγουν μέ λεβέντες καί ἑλληνικά σπαθιά!».
Ὁ Θεός
μεθ’ ἡμῶν σύν πᾶσι τοῖς Ἁγίοις. Ἀμήν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου